Alla inlägg den 27 november 2009

Av Hella - 27 november 2009 10:44

var uppe på djupvatten gympa i morse.... alltid lika trevligt....

men det är så jävla jobbigt att ta sig upp 06:45 när man är ledig....

Men det är ju självförvållat....

Idag lyser solen igen, vilket innebär att jag troligen tar mig en promenad lite senare.

Nicke fick förfrågan om att spela kägel idag med sina gamla jobbarkompisar...

Dom ska troligen starta ett korpenlag med *hihi*

Men om jag ska promenera så struntar jag i att följa med och kägla.


Ikväll ska vi nog glo på en film eller nått och jag ska köpa en liten julmust och så har jag popcorn hemma. Troligen blir det även filmkväll på lördag med dill&freak


och på söndag.... iiihihihihiiii :P

plus att jag jobbar på lör+sönd och hoppas att jag orkar....

det ska bli sjukt kul iaf :)


aja... ni får ha en god fredag därute i rymden....

Ovido - Quiz & Flashcards