Alla inlägg den 29 november 2009

Av Hella - 29 november 2009 12:41

jo jag kom faktiskt iväg på en kort promenad till viberga och köpte ostbågar... *suck*

och must.... men det blev iaf en promenad.

Igår gick jag till sängs vid 22:30 för att var säker på att jag skulle orka med dagen.

Det är mer sömn jag behöver.... känns det som....
Och mer meditation/yoga. Måste börja med det igen.

Skärpning!!


var på första mötet med Medley - instruktör idag, det var jätte spännande och roligt.

Vi fick göra lite övningar - Hella som är sämst på step/aerobics =P

aja men det är bara att skratta åt det =D

Nästa gång är nästa vecka på söndag och jag längtar redan! =)

Förhoppnignsvis kanske man får börja provjobba efter nyår?

Det är ju 4 söndagar med teori och sen antar jag att man får dra igång med att testa att hålla i pass... Då måste mina vänner komma dit och plåga mig =P


funderar på att gå till jobbet idag... har fått ny energi av medley - tack =D


Nu sitter Nicke och undrar vilka låtar vi ska testa covers på... eller "kareoke" på..

ska bli intressant =)








Ovido - Quiz & Flashcards