Alla inlägg den 26 november 2009

Av Hella - 26 november 2009 09:51

idag fick jag mail från Medley!!!!

Spännande!!! jag är iaf inbjuden, 11 pers hade iaf fått samma mail som jag...

Åh hoppas jag orkar!!!

Och VÅGAR!!! Mes-Hella ska anmäla sig for duty!


Åh vad kul det ska bli att T&S ska flytta.... visserligen till fel sida av bron, men nu kommer det ju bor en massa folk där borta så man får väl gilla läget ;P


Pratade lite löst med Nicke igår om nyår, att vi ev ska ha fest hos oss...

har ju lovat C att bjuda henne och D om vi ska ha fest.... :)

Får plita lite på v.i.p listan bara ;P


ja ja ska se på greys som jag spelade in igår sen ska jag gå ner och sova då jag kanske fick hop 2timmars sömn inatt på jöbbet.... :/

Hellre vaken natt än jour när man måste vara vaken.....


så får vi se om jag finner ork att dra ett varv runt gron....

Nicke är inne i stan och leker med lille bror så jag är ensam hemma tills vem vet...


Puss på er!


Ovido - Quiz & Flashcards