Alla inlägg den 9 november 2009

Av Hella - 9 november 2009 12:34

ojojoj idag fick jag min efterlängtade massage... men den var inte särskillt skön, Det är den inte annars heller men nu var det riktigt jobbigt.... mina muskler var stenhårda och inte på ett bra sätt utan mer att dom är stela...

Fick en ny tid redan om 2 veckor... och så köpte jag liniment som ska masseras in ryggslutet, rumpan och vänster ben morgon och kväll för att musklerna ska mjuka upp sig....

Hoppas skiten går över... om det så innebär 450:-/mån. Det är det ju värt.


så åkte jag till viberga och handade och dom hade fårskinnstofflor framme :D jag köpte ett par....
Min gamla var lite väl slitna.... :P

Köpte lite mera glitterlim och lite klistermärken till min scrapbook låda...

och nu letar jag efter små zip påsar/blixtlåspåsar fanns massor på tradera så det får bli det tror jag....


aja.... orkar inte skriva så mkt, ledig idag iaf...

Ovido - Quiz & Flashcards