Alla inlägg den 18 november 2009

Av Hella - 18 november 2009 13:29

idag var det upp sent! så jävla skönt med en rejäl sovmorgon.... kravlade mig ur sängen ca 10:30

kl 11 drog jag iväg för ett spinningpass på 45 min.... svettigt...

Hem och käka frukost sen var planen att vi skulle se kung-fu panda men det hinns inte innan jag ska åka och jobba... :/

så det är kvälls pass ikväll och hem ohc kolla på Greys och sova och upp imorgon och jobba till 15.

hem och piffa för p-ass festen.... usch jag har inte hunit prova kläder eller nått...
Men har en ide på en outfit men vet inte om det funkar.... får väl stressa imorgon....


Har känt i veckan att jag är lite fest sugen men att det intekommer bli världens röjarskiva med p.assarna

Men idag känner jag mig lite orkeslös eller nått så jag kanske inte orkar endå.

Får se om jag kollar om någon är ledig för lite dricka och snack bara.... chill....

Dock har jag bokat in mig på vattengympa 07:30 på fredagmorgon oxå...


aja får väl se vad för humör som infinner sig imorgon....'

Har frågat Anna om hon ville skjutsa (hon skulle ju endå köra sin kära mor) Men om inte hon kan så kan jag fråga J.


jahopp.....aja det var nog bara det....
puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards