Alla inlägg under november 2009

Av Hella - 3 november 2009 15:47

Jag är inte otrevlig. Du är helt enkelt oviktig. Jag ska försöka vara snällare, om du försöker vara smartare. Jag har inget attitydsproblem. Du har uppfattningsproblem. Jag har massor av talang och visioner. Jag bryr mig bara inte. Jag kan endast behaga en person per dag. Idag är inte din dag. Imorgon ser inte heller bra ut

Av Hella - 3 november 2009 13:43

igår kom Anna förbi på em och var hos mig fram till jag skulle åka till jobbet. Det var mkt trevligt. Bara sitta och snacka lite...


Jag funderade på att ev ha en liten tjejkväll eller nått, på lördag har iaf pratat med Frida & Anna.

Om att kanske laga någon mat (eller hämta en familjepizza) och sen kolla på film eller nått....

Men får väl se hur jag kommer att må efter vaccinet, jag kanske inte orkar.

Sen kom jag ju på själv att igår var det ju bara måndag och lördag är ju en hel vecka borta så det är väl ingen brådska heller *Hella planeringsfreak*.... börjar bli lite orolig över att jag kommer bli dålig av sprutan... men vi ska inte måla fan på väggen... :P


Jobbade Natt i natten som var och även i natt som kommer....hoppas jag får sova lite mer än vad jag fick inatt. Tjao 5 timmar är väl bra egentligen men när jag är vän vid 7-8tim så är det lite tråkigt....


Nu har jag tagit ett varv runt gron helt ensam.... det var väl både skönt och lite tråkigt.

har ju mp3 i öronen med tuff-takt-musik i :P

och tror jag slog Fridas och mitt "rekord" vi har nog som snabbast gått runt på 1,20 eller iaf mellan 1,20-1,25
Men jag hann gå runt på 1,15! :D eller vem vet det var kanske 1,17. men iaf...

Endå känndes det inte som om jag gick fortare än annars tvärtom! När Frida är med måste man ju älga på!

Men benet spökar så jävligt nu efter det så jag avbokade mitt spinningpass jag planerat in.

Men imorgon ska jag på den spinningen.

Och jag käkar fortfarande mina bars, beställde igår en ny dos...det verkar bli så att jag kör på tills jag når den vikten jag tänkt nå... 6-7kg kvar. sen börjar jag käka lite mera vanligt....

Jag äter  ju alltid 1 mål mat/frukost om dagen och frukt tex. Jag blir bara knäpp och mår kasst om jag går på ren kur. Men klart att då tar det ju oxå lite längre tid... Men det får det väl göra då....


Och förresten säljer jag mitt löpband... http://www.blocket.se/vi/24457232.htm 


Ja det var väl inget mer....

Kram på er alla därute!

Av Hella - 2 november 2009 12:40

mmm idag körde jag styrka/kondition på medley det var skönt att få svettas rejält...

imorgon har jag planerat in en spinning

på torsdag ska vi ta influensa vaccinet så jag skippar all träning tor+fre, kanske en promenad eller nått men inget värre än så... på lördag är jag ledig så då ska jag försöka mig på dubbelpasset som blev inställt förra lördagen pga att jag blev inkallad att jobba dag. så om jag inte blir sjuk efter sprutan på torsdag är det styrka/kondition + spinning lördag fm.


Nicke drar på kampssportsgala med några pojkvänner och jag är ensam hemma....
Vet inte vad jag ska hitta på... Men blev bjuden på "ljusparty" av en jobbarkompis som jag tänkte gå på

börjar kl15 så vet jag inte hur länge det håller på men det är väl som ett annat vanligt partyfenomen som är typ 1-2timmar.  Men men kanske finner någon form av ork att umgås med folk... Eller så köper jag en film och myser hemma. Eller åååhhh bio... jaja får se vad som sker efter torsdag iaf. Alla planer går säkert inte som planerat eller nått...


har en lista med lite skit som jag ska ta tag i under dagen.

Men nu ser jag lite på Death race....

Av Hella - 1 november 2009 16:33

Äntligen hemma!

Fy fan vad skönt det kändes jävligt jobbigt att ta sig till jobbet imorse när jag igår inte kunde komma därifrån fort nog.... men bara bit ihop.  dagen rullade ju på rätt lugnt endå....


nu sitter jag och skördar och sår och har mig på mina farmar i väntan på att kära mannen ska komma hem från repningen och hjälpa mig att laga mat.... Jag är rätt kass på dagens rätt iaf...

mumsig köttfärssoppa :D *yuummeeeyy* (<--Ace)


ikväll ska jag försöka komma ihåg att glo på kalla fakta. det såg rätt intressant ut...


aja... ha en go´ kväll på er!

Ovido - Quiz & Flashcards